Wagner: Inelul fără cuvinte
Imensul ciclu de creație al lui Wagner este condensat într-un grandios poem simfonic, de la „Aurul Rinului” până la „Amurgul zeilor”, la 150 de ani de la prima sa reprezentație. Daniel Harding dirijează Orchestra de la Suisse Romande la Geneva.