Wagner: „Pierścień Nibelunga” bez słów
Monumentalny „Pierścień Nibelunga” Richarda Wagnera trwa blisko 14 godzin. W swojej słynnej adaptacji z 1987 roku Lorin Maazel skondensował tetralogię do godzinnego poematu symfonicznego, zachowując jej najważniejsze motywy. Daniel Harding wraz z Orkiestrą Romandii Szwajcarskiej podejmuje wyzwanie, by opowiedzieć tę epicką historię wyłącznie za pomocą muzyki.