Wielki Bal Symfoniczny
Cristian Măcelaru – dyrektor muzyczny Francuskiej Orkiestry Narodowej – oddaje hołd francuskiej muzyce klasycznej, od Berlioza po Saint-Saënsa. Zapraszamy na uroczysty i taneczny koncert.