Riccardo Chailly & Lukas Sternath
Od 2019 roku Riccardo Chailly i Lucerne Festival Orchestra odkrywają symfoniczny i koncertowy świat Sergiusza Rachmaninowa, prezentując zarówno jego najważniejsze dzieła, jak i rzadziej wykonywane utwory, m.in. wczesną operę „Aleko”. Tym razem młody pianista Lukas Sternath wykonuje jego IV Koncert fortepianowy, pełen wirtuozerii i liryzmu.