China Moses - Jazz sous les Pommiers 2026Shai Maestro Quartet
Pianistul de jazz Shai Maestro își prezintă albumul „The Guesthouse” la festivalul Jazz sous les Pommiers 2026. Un spectacol plin de expresivitate în formula de cvartet, care îmbină subtil pianul, claviaturile, contrabasul și bateria.