Shai Maestro Quartet
Genialny Shai Maestro prezentuje uczestnikom festiwalu Jazz sous les Pommiers swój nowy album The Guesthouse. To ekspresyjny, niemal filmowy występ kwartetu – w którym fortepian, klawisze, kontrabas i perkusja łączą się w subtelną całość.