Marc Ribot Quartet
W Europie Marc Ribot rzadko pojawia się na scenie. Jego występ na festiwalu Jazz sous les Pommiers jest więc prawdziwą atrakcją — tym bardziej że gitarzysta występuje tu w kwartecie Hurry Red Telephone.