Jazz sous les Pommiers 2026
Każdego roku Jazz sous les Pommiers - festiwal jazzowy pod jabłoniami - odbywa się we francuskim mieście Coutances i jest tygodniowym świętem gatunku. Różne style oraz międzynarodowi i lokalni artyści sprawiają, że serce Normandii bije szybciej!