Archie Shepp & Marc Ribot
Z okazji 25. edycji Jazz à Porquerolles powraca jeden z najważniejszych koncertów w historii festiwalu. W 2010 roku Archie Shepp i Marc Ribot zaprezentowali projekt Stars In Your Eyes – wyjątkowe spotkanie dwóch wybitnych improwizatorów. Saksofon Sheppa i gitara Ribota tworzą fascynujący dialog, pełen swobody, ekspresji i jazzowej wyobraźni.