Archie Shepp & Marc Ribot
Pentru a sărbători cea de-a 25-a ediție a festivalului Jazz à Porquerolles, retrăim unul dintre concertele emblematice ale patronului său: Archie Shepp. Genialul muzician de jazz și-a prezentat proiectul „Stars in Your Eyes” în 2010, în colaborare cu chitaristul Marc Ribot.