Archie Shepp & Marc Ribot
To celebrate the 25th edition of Jazz à Porquerolles, relive one of the iconic concerts by its patron: Archie Shepp. The brilliant jazz musician presented his ‘Stars in Your Eyes’ project back in 2010 in collaboration with guitarist Marc Ribot.