Archie Shepp & Chucho Valdés - Jazz à Porquerolles 2011Kenny Garrett
Legendarul Kenny Garrett urcă pe scena festivalului Jazz à Porquerolles pentru un concert electric. Artistul, care a colaborat cu Miles Davis și Art Blakey, interpretează piese de pe albumul său „Sound From the Ancestors”.