Kenny Garrett
Kenny Garrett, jeden z najwybitniejszych współczesnych saksofonistów jazzowych, występuje na festiwalu Jazz à Porquerolles. Wieloletni współpracownik Milesa Davisa i Arta Blakeya prezentuje utwory z albumu Sounds From the Ancestors. Między jazzem, afrykańskimi inspiracjami i duchową ekspresją tworzy hipnotyzującą, pełną energii muzyczną podróż.