Kamasi Washington
Genialny nonkonformista Kamasi Washington i jego saksofon łamią muzyczne granice. Na TSF Jazz Chantilly Festival muzyk prezentuje jazz we wszystkich jego aspektach. Jego "Fearless Movement" (2024) łączy w sobie duchową głębię Johna Coltrane'a z wpływami funku, hip-hopu i soulu. I wprawia publiczność w Chantilly w absolutny zachwyt.