Źródła
Przedstawienia Shen Yun, które mają opowiedzieć „prawdziwą” historię Chin, cieszą się na całym świecie ogromną popularnością. Ale co wiadomo o tej grupie tancerzy, której sposób funkcjonowania jest nieprzejrzysty? Kto korzysta na jej przedstawieniach? Dziennikarze „Źródeł” zbadali ukrytą stronę widowiska, które woli pozostać w cieniu. Reportaż z lektorem.