Data Sources
Shen Yun shows are spectacular performances of traditional Chinese dance and music that have wowed audiences across the globe. But they are not all they seem: The Shen Yun company is run by Falun Gong, a religious group with strange beliefs, and have been denounced for exploitative working conditions.