Trabetiko: The Greek Rap Scene17 min
He raps in Greek and in traditional dress, yet the Athenian rapper of Ghanaian descent Negros Tou Moria does not have Greek citizenship. In his lyrics, he denounces the contradictions of this country in a mix of trap and traditional Greek rebetiko, what he calls 'trabetiko'.