Rap po grecku17 min
Grecki rap jest tak zróżnicowany jak społeczeństwo kraju. Najlepszym tego przykładem jest Negros Tou Moria, łączący w swojej muzyce elementy trapu i rebetiko i kochający tradycyjne greckie stroje. Sam nie ma greckiego obywatelstwa, choć urodził się w Atenach, jego rodzice pochodzą z Ghany. To niejedyny przedstawiciel greckiej sceny, którego spotkamy w tym odcinku.