Klaudia Gawlas
Polish DJ and producer Klaudia Gawlas started making her own beats at the age of 13. In 2008, she got her break after winning a Raveline mixtape competition and played at Ruhr-in-Love. International success swiftly followed from there. In 2013, she brought the techno scene to its knees with her track 'Papillon' and is now one of the best-known DJs in the world. For Klaudia Gawlas, techno is quite simply a way of life.