Direct de la Sursă
În cadrul Shen Yun, mulți artiști provin din familii de practicanți Falun Gong, care visează să-și vadă copiii dansând pentru trupă. Dar, odată ajunși acolo, ei devin victime ale maltratării, violenței psihologice și lipsei de îngrijire. Mai mulți foști membri ai trupei au depus astfel plângeri în Statele Unite. Ei denunță „o gigantică întreprindere comercială” care s-ar desfășura pe cheltuiala artiștilor.