O nouă viață pentru biserici abandonate
Cum pot fi valorificate spațiile bisericilor scoase din uz? Twist călătorește prin Europa pentru a descoperi foste lăcașuri de cult transformate în spații culturale și discută cu artiștii care le insuflă o nouă viață.