Święte wibracje: stary kościół, nowe życie30 min
Co dzieje się z kościołem, gdy przestaje pełnić funkcję miejsca kultu? „Twist” odwiedza dawne świątynie w różnych zakątkach Europy, które zyskały nowe życie jako przestrzenie kultury. Artyści opowiadają, jak nadają im nowy sens oraz czy dawny duch tych miejsc wciąż pozostaje obecny?