Nice to meet you - PolskaPepe Danquart
Francuski artysta Jaybo Monk mieszka i pracuje w Berlinie, gdzie poświęcił się sztuce ulicy. Wspiera również projekt „I Wish You Sun”, który pomaga osobom niedowidzących, oraz poprzez sztukę uświadamia ludzi na temat sposobów walki z zaćmą.