Karambolage: BerghainCarte Blanche to Pepe Danquart
French artist Jaybo Monk lives and works in Berlin, where he dedicates himself to urban art. He supports the project "I-wish-you-sun" which helps the visually impaired. The German filmmaker Pepe Danquart filmed it during one of his visits to the Dhakar Ophthalmological Center in Bangladesh.