Square Artist: Doris Dörrie
Fukushima, Mon Amour is the latest film by Doris Dörrie, released in March in German cinemas. For Square Artist, the director - very popular in Germany - has chosen to paint an intimate portrait of Butoh dancer Tadashi Endo.