Square Artist
We give Charles Berling, French actor, director and screenwriter, carte blanche. He takes us to Toulon, where he grew up and where he heads the Freedom Theatre. In a bus, he meets Dominique, who drives the line 1. The actor and director traces the story of this woman battered by life, but animated by an irrepressible energy. A tender and funny portrait.