Square: Agora artystyczna
Francuski aktor, reżyser i scenarzysta Charles Berling zabiera nas do Tulonu - miasta w którym dorastał, a w którym obecnie prowadzi Freedom Theatre. W autobusie poznajemy Dominique, kierowcę linii 1, która mimo, iż życie dało jej w kość, nie traci swojego optymizmu. W dzisiejszym odcinku przedstawiamy zabawny i wzruszający portret tej kobiety.