Square: Agora artystyczna
Filmowiec Régis Wargnier opowiada nam o arboryście Xavierze Le Brisie, który pracując na wysokości w lasach Bretanii patrzy na świat z perspektywy, z której zwykli ludzie nie zdają sobie sprawy.