Square: Agora artystyczna
W 2007 roku, francusko-afgański reżyser Barmak Akram stworzył film „L'Enfant de Kaboul” (Kabuli Kid), opowiadający historię taksówkarza, który znajduje porzucone dziecko na tylnym siedzeniu swojego samochodu. Massi miał wtedy jedynie pół roku. Dziś ma 9 lat, reżyser postanowił więc spotkać się z nim w jego domu w Kabulu.