Neuronauka: co z nieświadomością?
Wydaje się, że kognitywistyka zdetronizowała dziś psychoanalizę. Czy jednak te dwie dziedziny wykluczają się nawzajem? Co z psychoanalitycznym konceptem nieświadomości? Pytamy o to dwie specjalistki.