Psycho
Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne przejawiają się niezwykle silnym lękiem. Można go okiełznać jedynie za pomocą powtarzalnych, irracjonalnych rytuałów. W najgorszych przypadkach dochodzi do całkowitego paraliżu życia – każda czynność musi być okraszona rytuałami. Dwoje pacjentów opowiada, jak za pomocą terapii udało im się odzyskać równowagę i swoje życie.