Psycho
Tylko wariaci chodzą na terapię? Na szczęście ten szkodliwy pogląd jest coraz rzadszy. Dzięki większej świadomości zaburzeń psychicznych i zainteresowaniu zdrowiem psychicznym, coraz więcej ludzi próbuje zmierzyć się z problemami. Psychoterapia jest jedną z najlepszych metod leczenia chorób psychicznych, a jej skuteczność potwierdzają kolejne badania.