Psycho
Współczesna kultura pracy wymaga od pracowników całkowitego poświęcenia. Jeśli nie wyrabiasz się z nawet nadmiernymi obwiązkami, to znaczy, że nie nadajesz się do pracy marzeń. Trudno wytrzymać w takim kieracie i ogromnym stresie przez dłuższy czas. Zachodnie społeczeństwa zmagają się z epidemią wypalenia. To nie „modna” choroba, ale symptom poważnych społecznych problemów.