Psycho
Zaburzenia żywienia pojawiają się często w okresie nastoletnim. Mimo że ich przyczyny są częściowo genetyczne, to wzmacnia je wszechobecny kult szczupłości oraz stres związany z dorastaniem. Psychoterapeuci i pacjenci pokazują, jak pokonać bulimię i anoreksje.