Psyche
Eating disorders can be deadly. They mainly affect young people in the form of anorexia, bulimia and uncontrolled binge eating. Sufferers often want to gain control over their lives by rigidly monitoring their food intake. Sufferers and experts talk about the problem and their experiences.