Psyche
Burnout affects a growing number of people who, like Sarah, devote themselves 24 hours a day to their work, until the day everything falls apart. For researcher Magdalena Wekenborg, this state of exhaustion is not a fashionable illness, but a serious consequence of pathogenic working conditions.