Psyche
Between one and three per cent of the population in Europe suffers from obsessive-compulsive disorder. Sarah, for example, couldn't eat fresh food for ten years for fear of poisoning herself. Raphaël struggled with obsessive cleanliness. Compulsive behaviour often leads to complete isolation. Therapy can help those affected by confronting their fears.