Psycho
Demencja to nie tylko choroba Alzheimera, to cały zespół różnych schorzeń, które wpływają na pamięć i zdolności poznawcze. Jej diagnoza często brzmi jak wyrok – żadnej z form demencji nie da się na razie pokonać, można tylko zwolnić jej postępy. Jak prawie żadna inna choroba wpływa nie tylko na chorego, ale całe jego otoczenie.