Czy nadzieję da się ćwiczyć?30 min
W świecie wstrząsanym przez kryzysy nadzieja może wydawać się naiwna. Jednak kto nie ma nadziei, ten już się poddał. W sztuce, muzyce, obrazach i performansach coraz częściej staje się ona tematem. „Twist” pyta: dlaczego? Jak artyści i artystki myślą o nadziei? Jak ją wyrażają? I co daje im nadzieję?