Psycho
Niektórzy dorośli i dzieci pozostają bezsilni wobec traumatycznych wydarzeń, których padli ofiarami w przeszłości. Mogą to być wypadki, przemoc, molestowania. Każde z nich zostawia swój ślad, który może rozwinąć się w zespół stresu posttraumatycznego.