KIDS
Trudno zrozumieć, co sprawia, że jedno dziecko znęca się nad drugim. Wszechobecność mediów społecznościowych na szkolnych boiskach oznacza, że prześladowcy mogą teraz zastraszać swoje ofiary nawet w życiu prywatnym. Jak pomóc nękanemu dziecku?