Slow down: życie bez stresu
Czy da się zwolnić w świcie, który pędzi na złamani karku, a szybkość jest największą zaletą? Otoczeni przez deadline'y terminy, rozkłady jazdy potrzebujemy wytchnienia. Jak je osiągnąć? Sprawdzamy z artystami, którzy z uważności i powolności uczynili sztukę.