Streetphilosophy
Odnalezienie drogi do własnej seksualności i nieskrępowane wyrażanie siebie to niełatwe zadania. Nie ma seksu bez oczekiwań społecznych. Jak się od nich uwolnić? W końcu seks powinien być zabawą, a nie kolejnym konkursem.