O wolności z Leą Ypi
Kryzys demokracji, potrzebne reformy, ciężar historii, zagrożenie ze strony Rosji – legenda “Solidarności” Lech Wałęsa rozmawia z Yvesem Kugelmannem o obecnym stanie Europy.