Klub Książkowy ARTE
Kultowy esej Virginii Woolf z delikatnością i ironią opisuje wieki nierówności politycznej i ekonomicznej. Pisarka podkreśla, że za każdym razem, gdy kobieta jest powstrzymywana od pisania, tracą na tym czytelniczki i czytelnicy.