Lajki za czytanie – TikTok na ratunek książce?30 min
Miliony młodych ludzi na całym świecie wymieniają się na TikToku opiniami o książkach. To zjawisko mediów społecznościowych na nowo rozbudziło w całym pokoleniu zainteresowanie czytaniem. Dzięki BookTokowi książki stają się bestsellerami, a autorki i autorzy – gwiazdami. Czy to tylko krótkotrwały trend, czy też właśnie cyfrowa platforma uratuje papierową książkę przed zapomnieniem?