Can TikTok Save Literature?30 min
Young people are glued to their screens, reading... books. Under the hashtag #BookTok, TikTok has reawakened a whole generation's love of reading. Literature has gone viral and new young authors are big hitters on social media Is this a passing fashion or a genuine cultural revolution?