Streetphilosophy
What does it mean to be a man in the modern world? Jan goes in search of answers on the streets of Berlin where he meets barbecue grillers, American football players and queer foresters.
Can beauty make us happier? And what is the real power of beauty? A philosophical exploration hosted by Ronja von Rönne.