Make-Up: The Art of Metamorphosis31 min
For British identity designer Alex Box, make-up boosts self-confidence. Her work has pushed the boundaries of make-up beauty over the decades. In Munich, Jay Miniano transforms himself into a flamboyant drag queen. With its theatre of masks, the Berlin-based company Familie Flöz performs highly expressive stories without words.