Makijaż: sztuka metamorfozy31 min
Dla brytyjskiej projektantki tożsamości Alex Box makijaż jest narzędziem afirmacji siebie. Jay Miniano z Monachium z pasją przeobraża się w pełną blasku drag queen Pinay Coladę. Z kolei francuska artystka Ines Alpha wykorzystuje technikę makijażu 3D, by zakwestionować nierealistyczne ideały piękna i pokazać, że twarz może stać się przestrzenią artystycznej kreacji.